مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 12:522022-07-29سياسي

اجمالی| دنیای کفر از هر نوع جنایتی استفاده کرد تا ملت ایران را زمین گیر کند


مسلمین در تمام ایام سال مورد حمایت الهی هستند، ما در دوره خودمان این حقیقت را تجربه کرده ایم، مقابل دنیای کفر بوده ایم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان حجت الاسلام سیدمجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نمازجمعه این هفته اصفهان با اشاره به آیه ای از قرآن اظهار کرد: مسلمین در تمام ایام سال مورد حمایت الهی هستند، ما در دوره خودمان این حقیقت را تجربه کرده ایم، مقابل دنیای کفر بوده ایم، دنیای جنایتی که از هر نوع جنایتی از انواع بمب ها و سلاح ها علیه کشور استفاده کردند تا این ملت را زمین گیر کند.

وی افزود: اگر خدا را بندگی کردیم باید مطمئن باشیم که پیروزی از آن راه خدا است، امید است که خدا ما را هرگز از لطف و عنایت خودش دریغ نکند.

میردامادی با اشاره به اینکه عالم برزخ عالم حیات است، بیان کرد: روزهای آتی ایام محرم است، شب عاشورا امام حسین(ع) به یاران نشان دادند که در چه مقامی هستند و پس از آن به گونه ای شد که برای شهادت لحظه شماری می کردند؛ شب عاشورا عده ای دور هم نشسته بودند و شادی می کردند وقتی دیگران اعتراض کردند که ما فردا شهید می شویم، شما چرا خوشحالید؟ دیگری گفت که چگونه شاد نباشم در حالی که دیدم فرداشب مهمان رسول خدا هستم؛ باید مطمئن باشیم حیات ما در عالم برزخ ادامه دارد، بهشتی متناسب با حالات افراد آنجا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| دنیای کفر از هر نوع جنایتی استفاده کرد تا ملت ایران را زمین گیر کند

اجمالی| دنیای کفر از هر نوع جنایتی استفاده کرد تا ملت ایران را زمین گیر کند